Godmorgon!

Igår hopptränade jag för Haking och träningen kändes sjukt bra! Blev lite arg på mig själv för att jag kastade fram överlivet och att jag låste min inre hand. Är väldigt trött i huvudet så att får nog det lite jobbig i skolan.
Idag ska mamma och jag raka majstro för att han har börjat sätta vinterpäls redan så han blev supersvettig igår.
Efter att vi har rakat så ska jag rida ut en sväng och då ska jag skritta, trava lite och känna på båda galopperna så att han känns bra inför galopptävlingen på lördag. Så ska jag packa såklart till galopptävlingen och så kommer jag kanske blogga om jag har tid.

Det är väldigt jobbigt för jag har inget internet i skolan så jag kan tyvärr inte blogga när jag är där.
Nu ska jag äta frukost, ägg och bacon som bästaste Mamma laggar sen bär det av till skolan!

(Den här sötnosen har vart väldigt mysig ett tag nu)

Kommentera här: