Lina-kursen

Fredag: dressyrpass var det första och då gick det väldigt bra! Majstro skötte sig väldigt bra och blev väldigt avslappnad för att vara 3 andra hästar där samtidigt.
Han har blivit väldigt fin i dressyren sen vi köpte honom.

Lördag: markarbetspasset gick lite halvdant för han orkade inte riktigt och gick emot mig. Vi körde någon liten bana i slutet och första gången gick det skit dåligt och jag blev smått sur på mig själv och det blev helt kaos i mitt huvud. Men sen väntade jag lite medans de andra körde och körde igen och då gick det himla mycket bättre, han och jag blev ett team igen!

Söndag: hoppasset stod på schemat och då gick det sjukt bra, det var nog den bästa dagen av alla 3! Det lite roliga och jobbiga var att han hoppade sjukt mycket med ryggen och hoppade väldigt högt över så jag höll på att flygga av någon gång och sen höll jag på att ramla av för att jag inte han rätta upp mig ordentligt mellan 2 hinder när han vägrade.

Kommentera här: