Bättre sent än aldrig!

Vårat "godis" igår
 

Hej på er!
Jag har ingen frisurf kvar så kunde tvärr inte uppdatera för er igår, men tänkte berätta om min eftermiddag från igår och vad jag hargjort hittills idag.
Igår vid halv 6 ungefär så var pappa snäll och skjutsade mig till Täby C där jag möte upp mina underbara vänner, Aleksandra, Greta och Sara. Det är så härligt att vara med dem för jag kan verkligen vara mig själv när jag är med de 3. Vi började med att bestämma matställe vilket fick bli Vapiano och det var verkligen supergott där. Jag åt pizza.
Sen när vi skulle köpa godis så var ingen sugen på godis utan vi va nyttiga och köpte frukt istället. Fast lite onyttiga va vi då vi smälte choklad och doppade i. När vi satt ossi soffan så öppnade vi julklappar och de var superfina, och goda ;)
Sen tittade vi på film och pratade massor.
 
Idag så vaknade vi vid 10 och åt frukost, sedan kom pappa vid 12 och då åkte han och jag till Arninge för att han ville köpa nyårskläder och då fick jag hjälpa honom attt välja. Vi svängde även förbi systemet innan vi åkte hem.
Mamma följde med mig upp till stallet när det var dags att bege sig ditt och då bytte vi roller så att jag mockade och samtidigt så passade hon på att promenera ett varv runt kvarteret med Majstro. Han fick en ordentlig mysstund innan han fick gå in i boxen och äta.
Nu sitter jag här hemma och tänkte rita lite innan vi ska åka till familjen Åkessons för att fira nyår där, hoppas ni får en grym kväll och att ni umgås med era favoriter ikväll!

Kommentera här: