Svar på frågestund


Vad är det bästa med Majstro?

Det bästa med Majstro enligt mig är att han är så otroligt snäll, han skulle aldrig göra något för att vara dum och han tycker att det mesta är kul.
 
Vad är det sämsta med Majstro?

Det sämsta är nog att han kan bli väldigt feg när det gäller hoppning och krypa nära inpå hindrena vilket gör det svårare att hoppa för honom.
 
Vad skulle du göra om du inte red tror du?

Som det ser ut nu så skulle jag nog spela fotboll för det är rätt så kul att spela i skollaget, eller så skulle jag nog inte hålla på med någon sån sport utan gymma och vara med kompisar oftare.
 
Vilken är din snyggaste tävlingsoutfit?

Ungefär som den här fast lite annorlunda :)
 
Vad är du stoltast över som du och Majstro gjort?

Det är nog flera saker som jag är stolt över, bland annat att vi har lyckats vinna 2 gånger på täby galopp när vi höll på med galopp. Sen är jag stolt över att jag lyckats lära honom tricks och att jag har utvecklat honom själv väldigt mycket.
 
Bästa minne med Majstro?

Det är nog när vi äntligen tog oss runt felfritt på en hopptävling första gången och alla från klubben visste hur mycket vi kämpat för att äntligen få sätta nollan. 
 
Vad är det roligaste du och Majstro har gjort tillsammans?

En av det roligaste sakerna vi har gjort det är när vi simmade tillsammans för första gången.
 


Kommentera här: