Det är händer en del nu

Hej på er!
Ni får ursäkta mig för sämst uppdatering, men det är rätt mycket i skolan och med hästarna nu och sen när jag väl har ledig tid så är jag för seg för att orka blogga så jag kollar på serier istället. Jag ska, så fort det är lugnt och jag känner att jag har energi, ta tag i bloggandet och försöka skriva iallafall ett inlägg per dag.
Som det ser ut på hästfrontern just nu så skrittas Maloy fortfarande. Majstro trimmas på och vi laddar upp för tävlingen den 21 Maj som stora wäsby anordnar. Majs är otroligt fin just nu. Pappa, som inte sett honom på ett tag, sa här om dagen att han ser ut som en helt annan häst. Han är så otroligt mycket lugnare nu efter att vi flyttat och han vant sig med stället. 
Den övre bilden är från 2014 och den undre från förra veckan. Snacka om att han har musklat på sig!


Kommentera här: