Längesen!

Över 1 år sedan jag var inne här och skrev något, helt sjukt att tiden bara försvinner så fort. Det har hänt en hel del sedan jag sist var inne här och det har blivit 2018.
2017 började bra med tävlingar med Maloy som gick bra och Majstro fick ridas med träns igen efter käkfrakturen. Det kändes som att det skulle bli ett väldigt bra år och första halvan av det kändes bra. Till sommaren flyttade vi även till ett stall med bättre träningsmöjligheter och jag tog körkort!
Mot slutet av sommaren blev detta år ett otroligt mycket sämre år för mig då jag förlorade Majstro pågrund av en skada som inte skulle kunna gå att göra något åt och det två alternativet som fanns var att antingen låta honom somna in eller att låta honom gå som sällskapshäst. Visste man hur han var som individ så var det ett väldigt enkelt val.
Nu under hösten har det inte hänt allt för mycket förutom att jag började 3:an i gymnasiet och har lyckats ta ett till körkort, nämligen BE så att jag kan köra till träningar och tävlingar själv.
 
Från och med nu är tanken att uppdatera er lite här igen, men framförallt skriva här för min egna skull för att jag tycker det är skönt att skriva av mig lite när det behövs och när jag känner för det.
Den finaste ängeln som finns

Kommentarer:

1 Frida:

Åh vad kul!!

Kommentera här: