fråga angående dressyrtävlingen

 
Igår så fick jag en fråga angående hur det gick på dressyrtävlingen som skulle varit i söndags, nu var det så att regnet bara öste ner och det var flera ställen där det blev översvämning och det var helt sjukt mycket regn. Så tyvärr blev dressyrtävlingen inställd då vi inte har något ridhus. Men jag red iallafall lite dressyr på Maloy i lördags vilket gick väldigt bra och han var väldigt fin! Här får ni en video från det.
 
 Jag tycker faktiskt att vi har utvecklats en del om man jämför med första passen jag red på honom. Han börjar att muskla på sig lite mer och jag tycker han verkar väldigt posetiv till de mesta.
 
Ikväll ska jag testa att rida Maloy med hackamore då han ska få två stycken vargtänder utplockade snart och då får jag inte rida med bett på tio dagar. Så jag tänkte passa på att prova det ikväll när galoppgruppen är nere på lilla banan och då är ridbanan ledig.

Kommentera här: