Majstro är bäst

I profil

Godkväll! Hur har eran första advent varit?
Min har gått i full fart med mycket häst. I förmiddag/lunch har jag varit på Täby galopp och hjälpt till att träcka en häst som ni redan visste. När vi kom tillbaka så hjälpte jag dem att ta in de andra hästarna för att sedan cykla vidare till Majstro. Där så hade jag redan fixat allt imorse så tog bara ut honom på gången, myste, borstade, lindade frambenen och tränsade. Jag red sedan nere på ridbanan och arbetade länge med skritten. Jag red mycket serpentinbågar med volter sen så gjorde jag skänkelvikningar från A och C ut mot långsidan. När jag kom ut på långsidan så ändrade jag och red öppna ner till nästa kortsida.
I traven så var han väldigt avslappnad eftersom att jag hade jobbat så länge i skritten. Så han var superlätt att sitta barbacka på. Jobbade även där med öppna och serpentinerna.
Nu ska jag städa lite i mitt rum och kanske fixa designen på bloggen lite!



Kommentera här: