Veckan som har gått

Hej!
Den här veckan som har gått har varit kul. Jag har hopptränat med Maloy och fick värdefulla tips. Sedan tränade jag även med Linaro för första gången och det kändes väldigt bra även fast vi har lite att jobba med innan vi känner varandra helt. 
Det har varit blivit någon Uteritt och något dressyrpass under veckan på båda hästarna och under lördagen så körde jag lite markarbete med båda. Jag la fram två bommar med ungefär 17,5 meter mellan och tränade där på att variera antalet galoppsprång för att kolla att jag kunde kontrollera galoppen. På andra sidan ställde jag upp en studs med fem hinder och hade varannan hög och varannan låg. Denna övning var framförallt för Maloy då han behöver bli kvickare i benen, men nyttigt för Linaro att göra också. 
På söndag morgon fick Linaro komma ut i samma hage som Maloy och en annan häst. 
(null)

Kommentera här: