Äckligt väder...

Foto: Ebba Amoudruz

Det var någon dag sen jag skrev här!

För någon timme sen satt jag på hästryggen i spöregn och red nere på lilla banan. Själva banan var blöt och lerig, sen blev det ju inte direkt bättre utav att det började regna. 
Varken Majstro eller jag gillade dagen banan speciellt mycket, det var nog ingen som var speciellt glad över att den såg ut som den gjorde. Iallafall så lyssnade Majstro väldigt bra på mig men ibland så försökte han springa fortare. Antagligen för att det stänkte lera på honom och så.
Vi körde bara tre varv idag och sen gick vi hem, duschade alla hästar eftersom att det var sandiga, smörjde allt och spolade av alla saker.

Snart ska jag upp till stallet igen eftersom det är den årliga spökkvällen ikväll. Det blir att skrämmas lite och så.

Kommer antagligen hem runt 9-10 och då får jag se om jag bloggar något.

Kommentarer:

1 Nettan:

Riktigt snuskväder!
Hoppas det är bättre idag, men det ser ju inte så lovande ut...

2 Angelica:

Älskar den där bilden på er, sååå härlig!

Svar: Vad gullig du är <3
Jane

Kommentera här: