Snart lunch

 
Godförmiddag!
Just nu sitter jag i skolan och ska snart gå på lunch, men först tänkte jag passa på att blogga lite så att ni får lite uppdatering.
 
Igår så gick ju jag i skolan, jag började klockan 10 med teknik och avslutade dagen med idrott som slutade klockan 15.40 då jag tog en buss till Gillingebanan och tog epan hem. Väl hemma så började jag med maten för att hinna äta innan jag gick till stallet och red ut på Majstro med pappa som red Maloy. Det var supermysigt!
 
Idag ska jag försöka att rida innan middagen och då tänkte jag nog antingen rida ut i alla gångarter eller skritta i skogen om det fortsätter att regna som det gör just nu. När jag skrittar i skogen så har jag fått en rolig övning utav min dressyrtränare. Det är att arbeta i en ganska låg form och ställa fram och tillbaka mellan träden så att hästen blir mjuk och följsam. Så det ska jag testa ett tag framåt.
men nu måste jag gå så vi hörs!
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Hur gick det på tävlingen igår? :)

Kommentera här: