Så taggad

 
Godmorgon!
Idag är planen att sitta upp på Maloy igen då det har gått ungefär två veckor sen vi var inne på kliniken sist. Så jag hoppas verkligen att han känns okej och att jag sitter kvar även om jag bara ska skritta, hahaha. Majstros pass får bli ett kravlöst pass, kanske skogen, ute. Tanken är att rida över lite cavalettibommar på söndag så det känns som att det passar rätt bra med en lugnare dag för honom eftersom att han gick dressyrträning igår.
 
Föresten, jag har ett jobb från den här helgen tills nästa. Han som tränar och äger de andra hästarna i stallet ska resa bort under veckan så han undrade om jag ville jobba lite genom att hjälpa till med dem. Tanken är att jag ska fixa morgonfodring, utsläpp, mockning, vatten, mat, insläpp och nattning under helgerna. Under vardagarna så ska jag fixa insläpp och nattning då han har en kille som jobbar åt honom på vardagar.  Så nu ska jag åka till stallet och morgonfodra!
 

Kommentera här: