Imorgon börjar skolan igen...


Hej!
Idag har det varit en rätt så lugn dag. Jag gick upp till stallet vid 12, fixade sysslorna och red hästarna. Idag gick det sådär med Maloy då han fick för sig att han inte skulle gå på ett ställe. Det är lite tråkigt när han gör så för han vägrar gå, spelar ingen roll vad jag gör. Tillslut när jag hoppade av och gick en bit så fungerade det, men då red jag fram och tillbaka tills han gick fram för min skänkel. Tråkigt att behöva bråka med honom men så kan det vara ibland!
Majstro skrittade jag ut i ca 20 minuter, varken han eller jag var taggad på ridtur då det regnade och var allmänt äckligt väder. Hästarna var iallafall väldigt mysiga idag om man ska vara lite positiv :)
Imorgon börjar ju skolan igen så då vet jag inte hur mycket jag hinner blogga, men ska försöka när jag har tid!




Kommentera här: