Kort om dagen

Hästarna är så glada över halm i hagen.

Godkväll!
Vi har precis ätit middag och jag tänkte uppdatera er lite kort om min dag.
Igår till idag så sov en kompis till mig här, vi gick upp till stallet ca halv 9 imorse och red ut tillsammans. Hon red en häst som hon har hand om just nu och jag red ut Maloy. Maloy var väldigt lugn och avslappnad iprincip hela ridturen. Jag fokuserade inte speciellt mycket på att han skulle gå i form, utan han skulle mer sänka huvudet. Passet var i första hand fokus på att låta hästarna få röra på sig ordentligt nu när snön har kommit. 
Majstro fick en kortare barbacka tur med hackamore idag. Imorgon funderar jag på att rida Majstro i skogen vilket han älskar. Maloy får nog också göra nåt sånt, kanske åka till ridhuset. Vi får helt enkelt se.



Kommentera här: