Mål under 2016

Fokusera på rätt saker - Till att börja med så vill jag kunna lägga mitt fokus på rätt saker när det gäller allt. Om jag tillexempel är på lite sämre humör så ska jag fokusera på det positiva istället för det negativa. 
Starta 120 cm- Under 2016 så är målet med Maloy att starta 120 cm och gärna ta oss runt. För att klara det så ska vi träna upp både styrka på honom och mig, konditionen ska även bli bättre. 
Foto: Elsa Boström

Bli starkare i kroppen - Det här är det sista målet för nu som jag vill uppnå under 2016. För att orka rida 120 cm så måste min kondition bli lite bättre. Även kroppen behöver tränas upp så att jag orkar hålla ihop honom. Fokuset ska framförallt ligga på magen när det gäller styrketräning. Självklart ska jag ju träna annat också, men magen behöver bli starkast. 

Hoppas ni gillade att läsa om mina mål, nu skulle det vara superkul att läsa om era! Så lämna gärna en kommentar om vad ni har för mål under 2016! :)

Kommentera här: