Tolkade idag med Maloy

Gammal bild på Majstro

Hej!
I förmiddags så provade vi att tolka bakom Maloy vilket gick superbra. Han reagerade lite när pappa släppte linan och åkte förbi. Men annars skötte han sig superbra! Nästa gång ska pappa och jag prova att byta halvvägs vilket jag inte tror blir några problem. 
Majstro och jag red ut i skritt och trav en sväng. Finns tyvärr inte så mycket mer att säga då jag inte få göra speciellt mycket. Jo, en sak, att han var otroligt pigg som vanligt, haha. 
Vi har fått sätta upp vattenhinkar i stallet nu (hästarna har vanligtvis vattenkopp) eftersom att ledningarna har fryst. 

Imorgon ska jag börja i stallet hos Majstro och Maloy. Då ska jag rida Majs och fixa stallet. Sen ska jag vidare till ett av galoppstallen och rida ut som sällskap. Efter det blir det lunchpaus och vid 16 är det markarbetsträning med Maloy vilket jag ser fram emot. 
Vi hörs!


Kommentarer:

1 Vanessa andersson:

Det bästa när det kommer snö, TOLKA :D

Kommentera här: