Mälarhöjdens ryttarsällskap 3 september

Igår så tävlade ju jag på Mälarhöjdens ryttarsällskap, jag startade 100 cm och 110 cm. 
I 100 cm så tänker jag inte analysera så mycket varför det gick som det, men vi fick 17 fel då vi fick ett stopp på 2:an och sen rev vi  tre stycken och fick ett tidsfel. Jag var lite för snäll och han vart lång och loj för att jag inte red fram mot handen som jag borde. Ni får tyvärr inte se någon film från den här klassen då jag känner att jag inte vill lägga ut den filmen då jag gärna släpper den rundan.
I 110 så fick vi 4 fel vilket var en rivning, men jäklar vilken snygg runda vi gjorde! Jag är supernöjd över den här rundan och tänkte vissa er den iallfall. Tråkigt att vi inte kom till omhoppning men det blir nästa gång! ;)
 
Nästa inplanerade tävling är den 1 oktober på stäket där vi ska hoppa lokal 105 cm och 110 cm. Så nu blir det en tränings-månad för att både stärka upp honom och för att vi ska få jobba ihop oss ännu bättre.
 

Kommentera här: